rss
email
twitter
facebook

11 Eylül 2010 Cumartesi

MEMPHIS BEAT - Memphis Soslu Dedektif !

Bu diziyi diğer polisli/dedektifli dizilerden ayıran ana kişimiz Dedektif Dwight'ın müzik sever hatta müzisyen olmasıdır ki böyle olunca da polisiyeye bulaşmamış insanlar için bile fena halde eğlenceli bir görsele dönüşmekte .

Dedektif Dwight (Jason Lee) ! Bu ismi ve bu yüzü çok iyi bir yerden tanıyoruz . My Name is Earl'de ki Earl karakteri başarıyla canlandıran Jason Lee , Dedektif Dwight rolünde de iyi bir görünüm çiziyor . Bazı roller oyuncunun üstüne yapışır kaç tane farklı karakterde oynarsa oynasın o ilk akıllarda kalanla hatırlanır . İşte Jason abimiz burada Earl'ın gömleğini üstünden çıkartıp Dedektif Dwight gömleğini ustalıkla giymiş . Hatta artık onu Dedektif Dwight diye hatırlayacaklarını temenni ediyorum .

Memphis hakkında fazla bilgiye sahip değilim . İzlediğim iki bölümden çıkardığım sonuç Memphis için Elvis'in ve müziğin şehri demek oldu. Zaten ilk bölümümüzün adı bir Elvis şarkısı. Hayali müzik olan bir dedektif diziyi başka bir yöne çekiyor içinden müzik geçen bir polisiye oluyor . İşin diğer güzel yanı her bölümün ayrı bir soundtracki var 50'li 60'li yılların ruhunu taşıyan birbirinden güzel şarkılar armağan edip bitirecek her hafta . Dizi Cnbc-e de 23 eylülde yayına girecek ancak torrentçiler 23 eylülü bekler mi bilemem . Ben de beklemedim ! It's Alright Mama ! bölümü güzel bir giriş bölümü olmuş , şarkılarda iyi seçilmiş . (spoiler vermek istemediğimdenn fazla anlatamıyorum )
Jason lee dışında dizinin diğer karakterleri de bir o kadar eğlenceli , DJ Qualls'in (Davey Sutton , bu da my name is earl de ki ray ray) canlandırdığı sakar polis karakteri komik ve DJ Qualls'den başkasına yakışmayacak güzellikte bir rol.

Dizinin diğer ana karakteri olan Tanya oldukça dişli görünüyor ve ilk bölümden kendini belli etti . İlerleyen bölümlerde bizim müzisyen/dedektifimizin önüne çok çıkacağa benziyor . Daha fazla anlatırsam spoiler vereceğim . İzleyelim görelim diyor ve It's Alright Mama ! bölümünün şarkılarını armağan ediyorum . İyi Dinlemeler !


Green Onions - Booker T & the MG's
What It Is - Little Milton (başka şarkısını buldum )
I See a Darkness - Keb Mo (bulamadım)










0 yorum:

Yorum Gönder